teisipäev, 5. veebruar 2013

Möödaminnes

Kaua on sellest möödas kui ma olen siia kirjutanud, siia oma tundeid seletanud. Aga viimasel ajal.. ma lihtsalt ei viitsi.. inimesed nii kui nii teavad mida ma tunnen ja kas mul on halb tuju. 
Möödas on suvi, kooli algus, jõulud 2012 aasta. Kõik on uus ja algab uue hooga. Polegi oluline, kui palju ma siia kirjutan.
Mis praegu toimub? Midagi...
Ma olen 18, täisealine, pidutsemist täis ja tahaks koguaeg uusi asju proovida ja mitte kodus olla. Eks mu elu praegu on samasugune nagu paljudel teistel 18 aastastel. Ei ole enam sellist masendust nagu teismelise eas ikka on.. siis kui kõik on halvasti ja enam halvemaks minna ei saa.
Harold on mu elus ikka üks kullatükk. Teeb kõike, et mul oleks kõige parem, isegi kui see talle ei meeldi ja omakorda teeb see mind pahaseks, et ta enda peale piisavalt palju ei mõtle. Totu. Aga ma armastan teda. Nägin Kristelit paar päeva tagasi. Kurvaks teeb see, et kui kokku saime siis meil polnud millegist rääkida. Võib-olla oli asi selles, et ta sõber oli kaasas, või siis hoopis oleme kaugeks jäänud? Ega tal ka kerge pole... Miinat näeb ka harva. Eks see nii olegi kui meil on omad kaaslased, ma ei pane seda pahaks. Tanelit näen veel vähem aga kui näen siis see on värskendav.. ei teki tunnet nagu oleks kaugeks jäänud. Kõik on ikka sama, räägime lihtsalt kõigest. Eks see ole hea kui on meessoost sõber. Kasvõi siis kui tekib suhtes probleeme saaks küsida abi et mida võib vastas sugupool tunda. Maarika on ka muutunud.. Täitsa teine inimene. Tundub et on leidnud parema seltskonna, kus olla, mis teeb mulle ainult meelehead.  Maarjaga oleme lähedasemaks saanud, mis teeb tuju loomulikult väga heaks. Ei teagi kas asi selles, et ta läks Liisiga tülli või lihtsalt võtsime arud pähe? Maarja sai ka endale mehe. Hea, et tal on keegi keda koguaeg oodata ja kellega rääkimise ajal lihtsalt iseenesest tuleb naeratus huultele. Ning kui tuleb külla, siis tekib tunne et kohekohe tuleb süda rinnust välja.
Ainuke asi, mis mulle muret teeb, on kool. Seal ei lähe just kõige paremini. Aga küll ma võtan end kokku ja saan hakkama.
Kokkuvõttes on kõik üsna hästi.. Mõne aja pärast peaks mõned pildid lisama.. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar