pühapäev, 2. september 2012

Suvi

Ilmselgelt olen ma selle siin unarusse jätnud. Aga teate, siis kui oled õnnelik siis pole midagi kirjutada. Nii imelik. Ja teiseks, mul on niiiiiiiiiiiiiiiiiii palju tegemist. ma käin ju TÖÖL! räägin sellest ka kohe pikemalt.
See postitus tuleb üldse vist väga pikk, palju pilte, palju juttu. Üritan võimalikult lühidalt kõike teha. :)

Alustan sellest et mul oli ju mata üleastumis eksam!!! Õppisin ülipalju.. sellest muidugi kasu polnud. Teise korraga sain läbi, Huvitav kas õpetaja lihtsalt halastas??:D
Töötan siis Linda Line's. Katamaraanid Tallinna ja Helsinki vahel. Palk on päris suur. Eriti veel esimese töökoha puhul. Kolleegid on lihtsalt SUPER! oeh.. klienditeenindaja on raske olla...
Siis muidugi oli minu 18 sünnipäev ju. Väike pikniku taoline asi oli jõeääres. Aga see mis õhtu toimus. oioi.. Ja siis ju järgmine nädal kohe Haroldi 20. Vägev
See suvi üldse palju joodud.. Ja siis kui vabad päevad ja tööl ei käinud siis elasin muska juures ^^
Nägin õde ka. Käisime väljas. Kutsus Inglismaale.. ma niiii tahan minna.. peaks Haroldiga piletid ära ostma.
Õllekal sai käidud. Soomes lõbustuspargis, Vembutembumaal (kuidas seda kirjutada?).
Nii palju asju tehtud.






















AND THAT'S ALL FOLKS! :)




































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar