pühapäev, 15. august 2010

Uus ja põnev

See tunnel. See valgus tunneli otsas, kus kõik on hall. Ma rääkisin sellet mõned sissekanded tagasi. Ma soovisin seal uut sammu. Midagi uut ja põnevat. Midagi, mis mu hallid päevad muudaks kirjuks ja huvitavaks. Ma sain, mis tahtsin. Kõik on.. uus.

See kõik muutub 360 kraadi. Mu järgmine nädal on mulle hall. See on vist üldse pimedus. Pimedus, mis teeb mind kurvaks, mis tallab mu südame peal. Jätab enda jäljed mulle sinna kauaks. Ma tahangi seda. Siis ma mäletan seda veel. See ei kao mul peast. Ei, see ei kaogi.

---

Tegelikult tahtsin ma öelda, et ma olen tegelikult isegi õnnelik (Kui nüüd välja arvata mu üleliigsed mõtted, mis mind aidata ei suuda ja teevad asjad hullemaks ainult ning järgmise nädala sündmus, mis lõhestab mu isiksuse.). Mul on enamasti olemas kõik, mida/keda vaja. Ja see auk, mis rebenes vaikselt lahti. Kus ei suutnud enam kõik vaos olla, on parandatud. Seda pole enam.
Aitäh! :)

  • Ursula - Puu taga ilvest
  • The xx - Night time, Nevershotnever - Happy
  • Escape the fate - Situation, From first to last - Note to self, T2 - Heartbroken

Kes teab, see teab.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar