esmaspäev, 4. jaanuar 2010

Pärnus käidud. Me olime seal KAKS ööd. Kusjuures ma ei tea miks ja millal see välja tuli. Minek oli selline nagu ta ikka oli. Ainult, et seekord viis auto meid ikka säästukani. Siis pidi vähem kõndima.

Mis me siis ikka tegime seal. Eriti midagi. Võinohh, ei midagi siukest mis mainimist vääriks. Noo, nt Meelise onu tuli teine õhtu sinna. See oli ... kahtlane. Tegelt ma ise mõtetes naersin. Nii naljakas oli. Käisime surnuaias ka. Jne.

Aga vot tagasituleks oli masendav. Me külmetasime tund aega, et auto peale saada. Ja siis lõpuks võttis REKA meid KOLME peale. Ja, et sellest veel vähe poleks oli ta poolakas. Me ei saanud mitte midagi aru mis ta rääkis. Ja siis ta vehkis kättega (Kuigi me ei saanud ikkagi eriti hästi aru.). Mingi sadam ja port jne jne. Ja siis ta seletas vahepeal kahe käega korraga. AGA KES SIIS ROOLI PIDI HOIDMA? -.- Isegi siis kui tal käed roolil olid, isegi siis see reka vingerdas. Kas ta oli täis? Sest ta rääkis ka MASENDAVALT palju. Millest ei mina, Kristel ega Elen aru saanud. Ja siis ta viis meid teisele poole lasnamäge. Me pidime kõike lõpuks kolme bussiga sõitma, et koju saada!

Ja nüüd mis olukorras ma olen.
  • Rohkem segaduses
  • Külmetan siiani
  • Kael on valus. (Kristeli hammustusest.)
  • Süüa ei suuda enam
Tegelt see viimane punkt on hea ju :P. Aga okei. Üldiselt oli väga tore. Ja kusjuures mu enda tuba ei ole enam üldse nii kodune kui Meelise juures. Kas see pole mitte kahtlane?

Aga et siis.. teletupsu tadaa ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar