esmaspäev, 10. august 2009

Emotsioon..


Miks ma siia kirjutan? Ma ise ka ei tea. See tundus lihtsalt hea, hea enda tundeid kirjutada/kirjeldada. Eks ma proovin.

Miks ma täna just hakkasin siia kirjutama? Võib-olla sellepärast, et tahan enda rõõmu jagada. Täna oli lihtsalt hea, liiga hea. Täna lihtsalt... hmm. Kuidas nüüd öelda? Oli hea olla Kristeliga :) + veel inimestega, keda polnud kaua-kaua näinud. Kusjuures mu süda hüppab siiamaani rõõmust. Nii tore oli olla. Aga just sellepärast, et sain olla Kristeliga. Nagu umbes 1,5 aastat tagasi. Siis kui lollitasime ja olime lihtsalt imeikud. Kui kaua ma olin seda päeva oodanud? Ja just siis, kui ei osanud oodata seda päeva, just siis see päev tuli. Tore :)










2 kommentaari:

  1. ohh , sulle tähendas see nii palju :)?

    VastaKustuta
  2. hmm, tead.. mai teadnud, et sa mu blogi loed .. ei osanud isegi arvata . xd
    Aga vastus sinu küsimusele : muidugi tähendab :)

    VastaKustuta